Dag 21 Finish!!!!!!

21 mei 2014 - Rome, Italië

Na een overnachting in en taverne die het laatst schoongemaakt is in het hoogseizoen van Mussolini hebben we om 7.15 uur tijdens een bakkie besloten de voorgeschreven  route te laten voor wat die is (weer allemaal klimakeligheid) en de via Tiberina te kiezen, druk maar wel relaxed met de stroom van de Tiber mee. Na wat woordenwisselingen met een spaghettiwegpiraat en wat verdwaalde dames van lichte zeden rolden we via een fietspad van 15 kilometer lang Rome in. Bij het Pietersplein leek het wel paardenmarkt, zo druk was het daar. Fotootje en met pintje/pasta de aankomst gevierd. Nu hotelletje, even douchen en gaan we de stad in; MISSIE VOLBRACHT!! We blijven tot zaterdag relaxen en landen zaterdag om plm. 12.00 uur op 16-hoven R-DH! Lekker naar huis fietsen en kijken of de redactie van onze site (Co, thanx) al terug is uit Alanya ( niet dus hahaha ). Hoe dan ook ben ik benieuwd naar de nieuwe kippen thuis.

De trip zit er op, kom nog wel in de lucht denk ik maar de fietsen gaan en staan op stal! Bedankt voor het volgen! Top van genoten en vooral de reacties en nu ga ik de pekel afdouchen, want het is warm in Rome! Ciao & Graci.

1. Marcel:
    Proficiat!!!!!
  2. Cora:
    21 mei 2014
    Van harte gefeliciteerd. Topsnorren zijn jullie!!!!!!!!!!!
    Ciao.
  3. Alice en Piet:
    21 mei 2014
    Goed gedaan jongens!!!! :)
  4. Johan:
    Aloha Toppers!

Jullie van harte gefeliciteerd met het behalen van deze missie !!!
    Maar wat me nog niet duidelijk is 'of jullie nou op tijd' waren voor de'audiëntie'??

In ieder geval GENIET ervan!!!

Groeten,

JohA3n
  5. Caroline:
    21 mei 2014
    Gefeliciteerd oompjes (en directeur) van me! Het was erg leuk om jullie te volgen, we hebben genoten van je schrijfstijl, Gert. Veel plezier nog en doe die Paus de hartelijke groeten van jullie trotse nicht (met die fietskuiten).
  6. Conny:
    21 mei 2014
    Congratiolationes of zoiets. Wat een keisnorren en -geschoren oksels zijn jullie met z'n drieën. Gladjes Rome in gefietst zo. Nu RELAXEN en voor zaterdag goede reis naar huis. Complimenten van Huig en Conny
  7. Moniek:
    Top!!! Goed gedaan hoor Veel plezier nog in Rome
    Groetjes Rob & Moniek
  8. Mart:
    21 mei 2014
    Gefeliciteerd heren het is toch maar weer een prestatie.
    Geniet er nog maar even van in Rome.
    Groetjes M&R
  9. Fenna en Philip:
    21 mei 2014
    Muchio complimentas, snorro ferrari's de fiat-tering. Geniet van jullie vrije dagen en een veilige reis terug!
  10. Cor la Mer:
    21 mei 2014
    Congratulazioni eroi con enorme preststie.
  11. Mart:
    21 mei 2014
    Gefeliciteerd snorren geweldige prestatie petje af .
    Gr mart en janneke
  12. Truus:
    21 mei 2014
    Hoi snorrenmannen en blond vrouwtje, hartelijk gefeliciteerd met het volbrengen van jullie missie. Straks naar de mis?????
    Geniet nog maar van het mooie Rome.
    Gr Hans en Truus
  13. Daan vreeken:
    FELICITAZIONI ! ! ! !
  14. Kneel vd Eijkel:
    22 mei 2014
    van harte gefeliciteerd met het behalen van je doel.
    ben benieuwd wat er volgend jaar komt.
  15. Wilbert:
    22 mei 2014
    Een heel mooie prestatie. Petje af. Gefeliciteerd mannen. En nu nog even genieten!
  16. Neef Joost:
    22 mei 2014
    Van harte snorremannen en dame, een hele prestatie! Doe die man in die jurk de groeten.
    En Gert... Eindelijk Aad eens in een ander kleur shirt dan blauw. En Aad... eindelijk Gert uit die strakke pendexxx.
    :-) :-)
    Jullie kunnen op de terugweg vast nog wel aansluiten bij de Giro d'Italia. Ik hou de tv in de gaten.
  17. Kneel vd Eijkel:
    22 mei 2014
    zo en nu de derde helft top prestatie gr kn
  18. Auke en Dicky:
    22 mei 2014
    Ben fatto amico. Molto divertente.
    Jullie spreken toch wel italiaans nu??
    Vertaling: Mooi gedaan vrienden. Nog veel plezier!

gr. Dicky en Auke
  19. Ankie/Dirk:
    Geweldig, gezond aangekomen.
    Aad je broek wordt zeker ingelijst, of de "wilgen" in?
    Volgende reis ga we mee maar dan met een e-bike???
    Goede reis terug.
  20. Aadje:
    23 mei 2014
    Super gedaan! Gefeliciteerd met deze prachtige prestatie!
  21. Patrice:
    Gefeliciteeeeerd !!!

Fantastisch gedaan, weer genoten van alle verhalen.
    Nu onder het genot van een drankje, Italiaanse zon en gezelligheid brainstormen over de volgende uitdaging !!!
  22. Marja de Meijer:
    23 mei 2014
    Gefeliciteerd, heb jullie bevolgd en genoten. Gied gedaan en Rome is mooi. Lekker nog even van genoten. Wij gasn volgende week naar Santiaga. Heb jullie verslag daarover gelezen. Ben benieuwd.