Dag 8

8 mei 2014 - Mössingen, Duitsland

Na een messcherpe start uit Pforzheim beginnen we aan de zwaarste etappe van Duitsland. Tis hier qua hoogte verschil een rommelig landschap. Hoe dan ook KLIMMEN! Wat wetenswaardigheden: Aai is bij een Fahrradherstellermeneer geweest, want er zat een gezwel in zijn voorband, medische ingreep en de bandpatient herstelde voorspoedig. Knalt in het oerwoud mijn ketting er af. 2 techneuten fiksen dat, maar wel zwarte tengels. Door met klimmen, amper de tijd om beetje rond te kijken! Uiteindelijk zitten we nu in Mechlingen na ruim 100 km fietsen, feitelijk 1000 meter geklommen met een windkrachtje 5 pal tegen op de open ruimtes. Pittig dagje dus. Auf wiederschau!!!!!

1. Fenna en Philip:
    8 mei 2014
    Ondanks dubbele pech en tegenwind 100km, Dapper en sportief!!!
  2. Mart:
    8 mei 2014
    Immer grade hous mooi gebied waar jullie nu zijn
    Blijven trappen en tappen .
    Gr mart
  3. Rob van der Meij:
    9 mei 2014
    Leuke verhalen mannen, echt een bijzondere ervaring. Gaan jullie nog eens een dagje pauzeren en genieten van die umgebung?
  4. Aadje:
    9 mei 2014
    Diepe buiging voor de mannen!
    Hou vol
  5. Kneel vd Eijkel:
    zo zo zware dag gehad.
    hopelijk vandaag beter.
  6. Wil:
    9 mei 2014
    Dapper hoor, fiets niet te hard van stapel.Straks windje mee de berg af....dan waait Aai eindelijk aus seine hose!!!
  7. Marcel:
    9 mei 2014
    Goed bezig mannen! Bijna tijd voor die welverdiende vrijdagmiddagborrel!
  8. Marja de Meijer:
    9 mei 2014
    Wat een prachtige route. Veel wat John en ik herkennen van vorig jaar. Volgens mij zijn jullie nu de Schwabische Alp gepasseerd. Zou deze reis zo weer over willen doen. Maar er komt nog veel meer moois aan. Heb contact met Cora, de vrouw van een van jullie. Ik blijf jullie volgen, ben benieuwd wat jullie morgen weer meemaken.
  9. Cor la Mer:
    9 mei 2014
    Wat een prestatie heren! Bewondering voor jullie. Laat der Schnitzel mit Kartoffelen gut schmecken und succes met de knoeiharde start morgen!
  10. Cor la Mer: