Tweede dag

2 mei 2014 - Venlo, Nederland

Na een rit van 117 kilometer zijn we aangekomen in hartje Venlo. Het was een koude dag met vanmorgen even zon, verder polair, wel de moeite waard! Prachtige Ooypolder en omgeving Gerven, het was super! Wat de route betreft wat ongewenste creativiteit toegepast, maar we benne dr! Ik heb een zolderkamer, groot genoeg, mits diagonaal :)... Prima mooie dag gehad en we gaan nu op jacht naar een pint in het centrum! Prettige avond allemaal. Groet

1. Mart:
    2 mei 2014
    Klinkt zeer avontuurlijk allemaal .
    Geniet maar lekker van de pint

Gr mart en janneke
  2. Dirk zwaager:
    2 mei 2014
    Een goeie start zwagers ik heb nog even over wogen om mij bij jullie aan te sluiten maar heeft toch het gezonde verstand laten werken maar heb wel een lichte jaloersheid in me. Neem wat mij betreft iedere dag een Pint van mij zodat ik me daar door be trokken voel bij jullie, bij thuiskomst hoor ik wel van de schade geniet er van Hajo.
  3. Marianne:
    2 mei 2014
    Ha Gertje! en grote broer van.....
    Sorry dat we niet bij de aftrap waren. We ware ernstig aan vakantie toe....Maar veel succes! Ik denk vast af en toe aan jullie! Nog een paar kilometertjes en dan zijn jullie er al weer!
    Doei! Ex-Buuf
  4. Auke en Dicky:
    2 mei 2014
    Auskucken in Venlo!! Immer gefahrlich da!! Mach's gut!! Viel spass morgen und nicht zuviel trinken heute abend!! Dan geht's nicht gut!! grusse Fam. Eckstrasse
  5. Aadje:
    3 mei 2014
    Keurig op schema! Hou vol!