Dag 13

13 mei 2014 - Verona, Italië

Na een ontluisterende start stonden we al binnen 150 m te wachten bij spoorwegovergang. Linksaf het dal in en gaan! Mooi weer en weer oogverblindende natuur! Niet te veel cultuur gesnoven, steden zijn chaotische oorden. In Rovereto komen we een bekende tegen, die vanmorgen naar Verona is gevlogen en met ons meefietst naar die Paaps. Zitten nu in die stad na 110 km. Leuk jullie reacties, kom maar door! Stellen we erg op prijs! Buenos noches!!!!

1. Cor la Mer:
    13 mei 2014
    Dat van die bekende klopt, Berlusconi voert daar zijn taakstraf uit! Wat doen jullie bij dat bejaardenhuis met alzheimerpatienten?
  2. Conny:
    Hey Gert en Aad,
    Grote bewondering vanuit Katwijk voor jullie dagelijkse prestaties. Ik ga morgen met Toos op pad voor een driedaagse wandeling. Per dag zo'n 20 km met een bescheiden rugzak van ongeveer 7 kg. Dat HAALT HET NIET vergeleken bij de afstanden die jullie dagelijks afleggen. Maar... wij genieten ervan en zo te lezen genieten jullie (ondanks het afzien) ook van omgeving, cultuur en lokale bieren. Houd vol heren en gij zult spinazie eten. Groetjes, Conny
  3. Paul:
    13 mei 2014
    Gaat goed! mooie ervaringen, we genieten mee. Met de bips op de bank......
  4. Marielle van egmond:
    13 mei 2014
    Heel veel succes op de tweede helft van jullie fietstocht, en dat het allemaal een beetje mee blijft zitten. Het is een hele prestatie !!!
  5. Hans parlevliet:
    13 mei 2014
    Echt gaaf, wou dat ik dat kon!
    Succes en veel plezier.
    Groetjes Hans Parrel
  6. Marianne:
    13 mei 2014
    Ga zo door exbuurmannetje, je kan het!!!
  7. Rob van der Meij:
    14 mei 2014
    Zeker mooie verhalen, en schitterende plaatjes erbij. Wat een avontuur. Blijf er van genieten!
  8. Marcel:
    Mwoooooaaaaaaaaaaaaaahh!
    Genieten jullie nog wel een beetje van al het goede wat de landen jullie te bieden hebben? Abijtje hier, wijngaardje daar....
  9. Ingrid van de Zande:
    14 mei 2014
    Echt een heel gaaf avontuur. Knap hoor zo'n eind fietsen. Jullie hebben straks geen zitvlees meer over. Heel veel plezier nog en lekker genieten!!
  10. Fenna en Philip:
    15 mei 2014
    Jaloers maatje, jullie zijn heerlijk onderweg, wat vliegt de tijd. Geniet ze en maak de snor op tijd nat!
  11. Marianne:
    15 mei 2014
    Je bent er bijna....toch!