Dag 15

15 mei 2014 - Pincara, Italië

Na een korte klimstart onder staalblauwe lucht door stadje Zevio de polder in. Zo plat als een pizza dus mooie vergezichten, wel veel slecht wegdek. Ziet Aad dat ik een slag(je) in mn achterwiel heb. Bicilettemecaoico meneer opgezocht, maar had siësta tot 3 uur, dus maar een biertje ( is warm hier). Tap leeg! Dramatico, maar flesje bracht redding. Fietsenmaker ging direct aan de slag, heel achterwiel gericht en half uur bezig! Wil ik betalen, maar wilde hij onder geen voorwaarde. Euro voor bambino. Nonono! Erg aardig. Inmiddels half 4, maar toch maar ff doorgestoomd. Zijn nu in  leuke oude boerderij in Pincara (vlak boven Ferrara) ondanks de ruim 100 km kunnen we de besneeuwde Alpentoppen nog zien ´aan de einder´. Prego!

1. Wil:
    15 mei 2014
    Jullie zijn echt een stelletje bikkels. Hoest met die konte?
    Arividertsi.
  2. Alice en Piet:
    15 mei 2014
    Jullie gaan wel als een speer. Rome komt zo al aardig in zicht. Kun je die paaps al ruiken? Schijnt van veel knoflook te houden.
    Overigens, lees net dat ie de hort op is. Moest "een" nonnen"klooster" inspecteren! Bon voyage snorren!
  3. Auke en Dicky:
    15 mei 2014
    Mooie reis verder. Blijven stampen, stoempen, trappen. Met de blik in het hol!
  4. Fenna en Philip:
    15 mei 2014
    Mecinicas dacht natuurlijk snorremafioso wegpizarien nada demancio anders knuffelo, brrrr
  5. Doret:
    16 mei 2014
    Poeh hé! Op de fiets naar Rome lijkt mij reuze ver maar als ik zie hoeveel kilometers jullie al weggetrapt hebben in twee weken....ongelooflijk! Toppie!! en Ciao!